Pozycjonowanie w Google Maps

Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google zauważył, że wyniki z Google Maps, bardzo często umieszczane są ponad wynikami wyszukiwania w sieci. Taka sytuacja ma miejsce zarówno przy wyszukiwaniu na tradycyjnym komputerze jak i podczas wyszukiwania na urządzeniach mobilnych z systemem android. Pozycje wyników da zapytań lokalnych uzależnione są od lokalizacji użytkownika.

Google jest w stanie w miarę precyzyjnie określić lokalizację osoby korzystającej z wyszukiwarki, dzięki geolokalizacji, wbudowanym urządzeniom GPS w smartfonach, oraz geokodowaniu adresów IP dostawców Internetu. Posiadając takie informacje Google jest w stanie wyświetlić wyniki przeznaczone nie tylko dla danego miasta czy miejscowości, ale także dla konkretnej dzielnicy.  Geolokalizacja Google jest na prawdę precyzyjna. Co za tym idzie wyniki wyszukiwań w każdej z lokalizacji różnią się od siebie. Inaczej będzie wyglądać zapytanie np np Ogrody Warszawa dla użytkowników z Bemowa a zupełnie inaczej dla tych z Pragi czy Wołomina.  Jak sprawić by wizytówka firmy była widoczna we wszystkich lokalizacjach?

Pozycjonowanie wizytówki firmy w Google Maps opiera się nie tylko na prawidłowej optymalizacji wizytówki firmy. Odpowiednia konfiguracja ustawień wizytówki oraz zamieszczenie w niej odpowiednio przygotowanych treści to podstawa. Niestety sama optymalizacja nie wystarczy. Konieczne jest także aktywne pozycjonowanie wizytówki firmy.

Agencja reklamy Internetowej SeoMaster specjalizuje się w prowadzeniu kampanii internetowych promujących firmy w usługach Google Maps. Zachęcamy do kontaktu z naszym konsultantem oraz do zgłaszania zapytań poprzez email, opowiemy o możliwościach promocji Państwa wizytówki na mapach.

 

Komentowanie jest wyłączone